اطلاعیه مهم در مورد آثار ارسالی

اطلاعیه مهم در مورد آثار ارسالی

با سلام

عزیزان شرکت کننده دقت بفرمایید که حداقل تعداد کلمات آثار جهت شرکت در مسابقه باید ۲۰۰۰ کلمه باشد در غیر این صورت اثر شما در مرحله داوری مقدماتی حذف خواهد شد. قبلاً هم این موضوع را بیان کردیم اما متاسفانه اکثر شرکت کننده ها توجهی به آن نمی کنند و ما شاهد حذف شدن بسیاری از آثار به همین دلیل هستیم. شاید بین آثار حتی موارد بسیار عالی هم وجود داشته باشد اما به دلیل رعایت نکردن این موضوع بسیار ساده حذف خواهند شد.

از ما گفتن بود. بعداً نگید نگفتیم!!!

 

موفق باشید

درباره‌ی امیرمهدی عاطفی نیا

۳۸ نظر

  1. سلام خسته نباشید .. ببخشید می خواستم بدونم داستانم به دست شما رسیده ؟ برای من پیام دریافتی نمیاد ؟؟ میشه لطفا راهنمایی کنید ؟!

  2. سلام. من داستانمو فرستادم ولی کسی جواب نمیده و ایمیلم به من نرسیده .لطفت راهنمایی بفرمایید

  3. سلام خدمت آقای عاطفی نیا و همکارانشان. می خواستم بگم داستان من به نام پسر چشم جادویی که دیروز برایتان ارسال کردم به دستتان رسیده است. بنده به دلیل مشغله کاری نتونستم داستان رو خوب ویراستاریش کنم. امیدوارم داوران محترم تازه بودن و جذاب بودن داستان رو سنجیده و به لطف خدا مجموعه های بعدی آن در راه است. خیلی متشکر از مسابقه ی ادبی و فرهنگی که برگزار کردید

  4. سلام و خسته نباشید.
    داستان را ارسال کردم ولی پیامکی یا ایمیلی دریافت نکردم.داستان قلب سنگی

  5. خسته نباشید

    خواستم بپرسم که مهلت ارسال آثار دقیق تا خود جمعه ۳۰ بهمن ادامه دارد درسته؟ به بیانی دیگر تا ۱۲ شب جمعه فرصت ارسال وجود دارد؟

  6. با سلام و خسته نباشید
    تا حالا دو بار داستانی به نام خفتگان بیدار را ارسال کردم اما پیامی دریافت نکرده ام
    آیا به دبیرخانه رسیده است یا خیر ؟
    با تشکر

  7. درود. مگر نه اینکه در فراخوان این مسابقه آثار ارسالی در دو بخش داستان کوتاه (بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه) و داستان بلند( بیشتر از ۲۰۰۰) حق شرکت داشته اند؟! پس این اطلاعیه در چه حکمیه؟

  8. با عرض سلام و خسته نباشید میخواستم بپرسم میتونیم از عکس و تصویر در داستان هایمان استفاده کنیم؟ مخصوصا در ژانر وحشت که استفاده از تصویر مناسب تاثیر داستان را چندین برابر میکند

  9. سلام
    خسته نباشید
    من داستانی با عنوان شش براتون ارسال کردم میخواستم ببینم به دستتون رسیده و در مسابقه شرکت داده میشه ؟
    با تشکر

  10. باسلام ببخشید ایا داستانو باید توی برنامه وورد بنویسیم؟؟
    اگرزود جواب بدید ممنون میشم

  11. درود خدمت شما عزیزان. من نویسنده ی تازه کار هستم که با ایده ی تازه و جذاب پا به دنیای نویسندگی برداشتم و نزدیک دو سال است که بی صبرانه منتظر چنین مسابقه ای بودم تا داستان خودم را که مطمئن هستم لنگه ی آن در جهان نیست و جا برای جهانی شدن آن است را در این مسابقه ی پرهیجان شرکت دهم.با امید به خدا و همچنین لطف و نظر امام هشتم (ع) امیدوارم بتوانم در ژانر داستان های تخیلی نفر اول بشم و به رویایی که در سر دارم برسم.
    در پایان تشکر ویژه ای و از شما برای برگزاری این مسابقه داشتم و امیدوارم روزی داستانم در عرصه جهانی با داستان هری پاتر مقایسه شود.

  12. سلام ،خسته نباشید .ببخشید من یک داستان دارم که حدود ۱۳۰۰ کلمه هست ،آیا اگر بفرستم مورد پذیرش قرار خواهد گرفت یا خیر ،ممنون
    چون احساس میکنم داستان کاملی هست اضافه کردت کلمات بیشتر کمکی به داستان نمیکند .

  13. با سلام
    آیا مسابقه محدودیت سنی داره؟

  14. سلام

    جناب آقای عاطفی نیا

    من امروز همزمان داستان رو هم برای شرکت در مسابقه و هم برای مجله چوک فرستادم .
    چون در فراخان ذکر شده بود امتیاز ویژه هم دارد.

    ولی مجدد می خوام از حضورتون بپرسم که اگر مجله چوک داستان مرا پذیرش کنه و در سایت قرار بده آیا شامل امتیاز می شود؟

    ممنون

  15. سلام
    اثار برتر که چاپ میشن همه توی یک کتاب چاپ میشن؟
    توی حوزه کودک و نوجوان هم میشه داستان فرستاد؟

  16. با سلام.ببخشید یکی از داستانم را فرستادم.ولی نمیدونم دوهزار کلمه شده یا نه.میخواستم بدونم که پذیرفته شده یا نه؟ممنون میشم

  17. سلام و خسته نباشید،
    من چند تا از اطلاعیه هاتون و همینطور نظرات زیرشون رو خوندم،
    ولی جواب سوالمو نتونستم بگیرم.
    از اونجایی که جایزه محرک بسیار مهمیه و همینطور جشنواره های بسیاری با جوایز قابل توجهی همزمان با مسابقه بسیار خوب شما در حال اجرا هستند،
    میشه مقدار جایزه نقدی رو حدودا ذکر کنید؟

    • امیرمهدی عاطفی نیا

      درود
      جشنواره ما اصلا قابل مقایسه با جشنواره های دیگر نیست به این دلیل که ما هیچگونه وابستگی به هیچ سازمان و نهاد دولتی یا خصوصی نداریم و صرفاً به صورت خودکفا داریم این جشنواره رو برگزار میکنیم. تنها هدف ما هم اشاعه فرهنگ داستان و داستان نویسی به خصوص در زمینه های مختلف فانتزی، علمی-تخیلی و وحشت هستش. ما بیشتر قصد داریم آثار نویسندگان عزیز کشورمون رو به مرحله چاپ برسونیم و در واقع عرصه ای برای معرفی این عزیزان به جامعه فراهم کنیم.

  18. سلام. سوالی داشتم در مورد یک رمان فانتزی. رمان چاپ نشده است اما اگر احیانا برای چاپ پذیرفته شود از روند داوری خارج میشود و یا فقط در مجموع آثار برگزیده چاپ نمیشود؟

جوابی بنویسید