معرفی داوران بخش نهایی چهارمین دوره مسابقه

معرفی داوران بخش نهایی چهارمین دوره مسابقه

با سلام

قبل ار هر چیز بنا به پرسش های مکرر دوستان مبنی بر زمان اعلام نتایج داوری اولیه آثار باید خدمت همه عرض کنیم که داوری آثار در حال انجام است و انشاالله نتایج داوری اولیه آثار پس از تعطیلات عید در سایت اعلام خواهد شد و از طریق پیامک به اطلاع تمامی شرکت کنندگان میرسد.

همانطور که پیش از این قول داده بودیم، نوبت معرفی داوران عزیزی هست که قبول زحمت کردند و به ما افتخار دادند که در داوری بخش نهایی مسابقه با ما همکاری کنند.

در این جا باید از تک تک داوران عزیزی که دوره های قبلی ما را همراهی کردند و در کنار ما بودند، صمیمانه تشکر کنیم. ترکیب داوران چهارمین دوره جشنواره کاملا متفاوت با دوره های قبل است و تنها با یکی از داوران دوره قبل افتخار همکاری در این دوره را هم داریم. ترکیب هیأت داوران امسال بدین صورت است که یک نفر به عنوان سرداور و سایر عزیزان به عنوان هیأت داوران کار داوری نهایی آثار را انجام خواهند داد. با توجه به تفکیک ژانری که امسال در آثار دریافتی لحاظ کردیم، داوران هر بخش نیز با توجه به سابقه و دانش عزیزان در آن ژانر به خصوص قرار گرفته اند.

در پایان باز هم از داوران امسال پیشاپیش بسیار سپاسگزاریم که در امر داوری با ما همکاری میکنند. واقعاً کار کردن در کنار این عزیزان افتخاری برای تک تک ما محسوب میشود.

داوران امسال را طی چند مرحله خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

با ما همراه باشید

درباره‌ی امیرمهدی عاطفی نیا

جوابی بنویسید