پایان مهلت ارسال آثار با استقبال بی نظیر شرکت کنندگان

پایان مهلت ارسال آثار با استقبال بی نظیر شرکت کنندگان

با سلام

قبل از هر چیز بابت تأخیر به وجود آمده برای تحویل آثار در هفته اخیر از همه شرکت کنندگان پوزش میخواهیم. در چند روز پایانی مهلت ارسال آثار با استقبال بی نظیر شرکت کنندگان روبرو شدیم که خدا رو شکر با تلاش شبانه روزی اعضای دبیرخانه جشنواره مرحله تحویل گرفتن آثار امروز به پایان رسید. آمار خیره کننده این دوره را خدمت شما عرض میکنیم:

مهلت ارسال آثار چهارمین دوره جشنواره داستان نویسی افسانه ها با تحویل گرفتن تعداد ۳۵۷ اثر از سوی ۲۲۱ شرکت کننده به پایان رسید که نسبت به دوره قبل شاهد افزایش بیش از دو برابری بودیم.

این موضوع جای خرسندی بسیاری دارد و خوشحالیم که این جشنواره تنها با گذراندن چهار دوره به چنین جایگاه بالایی در میان مردم دست پیدا کرده است. مهم ترین هدف ما جلب رضایت شرکت کنندگان بوده است که تاکنون به یاری خداوند متعال در این امر موفق بوده ایم. در اینجا از تک تک شرکت کنندگان عزیز صمیمانه تشکر و قدردانی میکنیم که چنین استقبال بی نظیری از این جشنواره به عمل آوردند.

به زودی اسامی تمام آثار تحویل گرفته شده توسط دبیرخانه جشنواره و همچنین بخش اول آثار راه یافته به مرحله میانی را خدمت شما عرض خواهیم کرد.

 

با آرزوی موفقیت برای تک تک شما عزیزان

امیرمهدی عاطفی نیا

درباره‌ی امیرمهدی عاطفی نیا

۳ نظر

  1. استاد عاطفی نیای عزیز.ممنونم از زحمتهای شما و دیگر اعضای مسابقه.ممنونم از اینهمه نظم و فرهیختگی در روند مسابقه.پاینده باشید.

  2. خیلی متشکر از مسابقه ادبی که برگزار کردید. انشالله بتوان از استعدادهای جوانان در بهترین نحو استفاده کرد و عموم جامعه را به کتاب و کتابخوانی سوق داد.

جوابی بنویسید