اطلاعیه مهم درباره ادامه روند مسابقه

اطلاعیه مهم درباره ادامه روند مسابقه

با سلام خدمت دوستان عزیز

 

با توجه به برخی اشکلات فنی در سایت و تعطیلی موقت سایت اصلی افسانه ها، خیلی از دوستان از ما درباره نحوه ادامه مسابقه داستان نویسی سوال پرسیدند.

همینجا اعلام میکنیم که مشکلات سایت افسانه ها به هیچ عنوان تأثیری در ادامه روند مسابقه داستان نویسی نخواهد داشت و جشنواره طبق رویه اعلام شده به کار خود ادامه میدهد. بنابراین دوستان عزیز همچنان میتوانند در مسابقه شرکت کنند.

 

 

موفق باشید

درباره‌ی امیرمهدی عاطفی نیا

۱۴ نظر

  1. سلام و خسته نباشید …متشکرم از اینهمه نظم و فرهیختگی در کار مسابقه. من اثرم رو براتون ارسال کردم. داستان کوتاه ژانر وحشت. در قسمت ارسال فقط وحشت نوشتم. همین کافیه یا باید مینوشتم تخیلی و وحشت؟
    و اینکه من ایمیلی در مورد دریافت اثر دریافت نکردم!

  2. سلام و خسته نباشد.
    ببخشید من تازه از مسابقه شما مطلع شدم ولی فراخوان اصلی را پیدا نمی کنم.
    ممکنه دوباره فراخوان را ارسال بفرمایید تا من با بخش ها و شرایط ارسال آشنا بشم؟
    و سوال دیگه این که می تونیم فایل پی دی اف بفرستیم یا حتما باید ورد باشه؟

    • امیرمهدی عاطفی نیا

      درود
      از بخش سمت راست سایت به قسمت مسابقه داستان نویسی ۱۳۹۴ مراجعه کنید. در این قسمت تمامی اطلاعیه ما از روز فراخوان تا کنون وجود دارد.
      فایل خودتون رو هم به صورت پی دی اف و هم به صورت ورد میتونید ارسال کنید.

  3. با سلام یک سوال داشتم . میخواستم بدونم کارهای چاپ شده یا زیر چاپ هم میشود ارسال کنم ؟

  4. سلام
    من اثرم رو ارسال کردم بعد همون موقع یک ایمیل که میگفت اثر شما جهت شرکت در مسابقه دریافت شد ، به دستم رسید . این الان یعنی دیگه همه چی درسته و من تو مسابقه شرکت داده شدم ؟ مگه قرار نبود بعد یک هفته به دستمون برسه ایمیل؟ یعنی الان باید منتظر یه ایمیل دیگه هم باشم؟ اگه باید باشم که یک هفته گذشته ولی ایمیلی نیومده .
    ممنون .

    • امیرمهدی عاطفی نیا

      درود
      ما اعلام کردیم که حداکثر تا یک هفته بعد از ارسال آثار ایمیلی مبنی بر دریافت اثر برای شما ارسال خواهد شد اما دوستان عزیز ما در دبیرخانه جشنواره به کارها سرعت بخشیدند و خیلی زودتر از یک هفته آثار رو دریافت و به صاحبان اثر اعلام میکنند. اثر شما هم دریافت شده و در حال داوری است.
      موفق باشید

  5. درود من بیش از دوهفته ست که داستانم رو ارسال کردم اما ایمیلی برای من ارسال نشد . چرا ؟ یعنی هنوز بررسی نشده یا نرسیده ؟

جوابی بنویسید