تمدید مهلت ارسال آثار

تمدید مهلت ارسال آثار

با سلام خدمت دوستان و همراهان همیشگی

بنا به استقبال بی نظیر عزیزان جهت شرکت در مسابقه و درخواست های مکرر مبنی بر تمدید زمان شرکت در مسابقه، مهلت ارسال آثار تا ۳۰ بهمن تمدید شد. از تمامی عزیزانی که تاکنون در مسابقه شرکت نکردند و یا قصد ارسال آثار بیشتری در مسابقه دارند درخواست میشود  آثار خودشان را هر چه سریع تر برای ما ارسال کنند. این مهلت دیگر به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

 

منتظر آثار زیبای شما هستیم.

با تشکر

درباره‌ی امیرمهدی عاطفی نیا

۲۲ نظر

  1. با سلام
    قدسیه هستم چند روزه اثرم را با نام سراچه تاریک روشن. فرستادم. میخواستم مطلع بشم به دستتون رسیده یا نه؟
    با تشکر

  2. سلام
    خواستم بپرسم کلمات و حروف ربط و حروف اضافه هم جزء ۲۰۰۰ کلمه ای که باید کل داستان باشه محسوب میشن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. سلام مجدد. ضمن تشکر از آقای امیرمهدی عاطفی نیا بابت پیگیری و راهی که پیش پایم گذاشتند، من داستانم را همراه مشخصات به ایمیلی که گفتید فرستادم، اگر می شود چک کنید و اطلاع دهید که رسیده یا نه و از بابت مشخصات و دیگر مسائل که فرستاده ام کم و کسری نیست.
    باز هم تشکر از آقای امیرمهدی عاطفی نیا که پیگیری کردند و راهی پیش پایم گذاشتند. من در تمام دوره های قبلی شرکت کرده ام و معمولاً هم اثرم تا مراحل پایانی رفته بوده. واقعاً دلم می خواست در این دوره هم شرکت کنم.
    باز هم ممنون. لطفاً اطلاع دهید که داستانم اینبار رسیده.

  4. ببخشید داستان فانتزی باید حتما هیجانی بو ترسناک باشه؟
    همه اتفاقات توش باید واقعی باشه یا تخیلی هم میشه نوشت.
    خواهش میکنم جواب برین.
    من ۱۲ سالمه و باید بدونم

    • امیرمهدی عاطفی نیا

      درود
      اثر شما لزوما باید در قالب یکی از سه ژانر فانتزی یا علمی-تخیلی یا وحشت باشد و نیازی نیست حتماً چند ژانر رو با یکدیگر مخلوط کنید. اتفاقات درون داستان هم به سلیقه خودتون میتونه واقعی یا تخیلی باشه.

  5. بازهم سلام جسارتا این مسابقه محدوده سنی خاصی داره یا مثلا بخش نوجوانان داره من تو یک سایت دیگه یه چیزی درباره نویسنده های کم سن سال و نوجوان خوندم من یک بهمن این ماه کامل پانزده سالم میشه میخواستم بدونم شامل اون بخش میشم؟ یا فرقی در اصل ماجرا نداره؟

    • امیرمهدی عاطفی نیا

      با سلام
      این مسابقه هیچگونه محدودیت سنی ندارد. اما برای رقابت بهتر و شرایط مناسب تر افراد کم سن و سال و نوجوان به صورت جداگانه داوری خواهند شد. محدوده سنی این بخش از ۱۰ الی ۱۵ سال است.

  6. با سلام و خسته نباشید.ببخشید من یه سوال داشتم میخواستم بدونم در قسمت توضیحات اثر ارسالی باید چه چیزی نوشته بشه؟منظور از توضیحات خلاصه ای از داستان ارسالی یا نه توضیحی در مورد نویسنده است
    باتشکر

    • امیرمهدی عاطفی نیا

      درود
      بخش توضیحات لزومی ندارد که پر بشود. فقط اگر نکته حائز اهمیتی در مورد داستان شما وجود دارد که بهتر است ما از آن اطلاع داشته باشیم در این قسمت ذکر کنید. به عنوان مثال اگر اثر شما قبلاً توسط انتشارات خاصی چاپ شده است در این قسمت ذکر کنید.

  7. سلام من همین امروز با این مسابقه آشنا شدم و میدونم دیره ولی خیلی مشتاقم شرکت کنم توضیاحتو خوندم ولی یک مقدار گنگ بود
    من الان میتونم داستان بفرسم براتون یا این مسابقه مراحل قبلی ای هم داشته و من مجبور بودم شرکت کنم؟
    بعد من چجوری میتونم ارسال کنم داستانمو؟
    بعد میتونم چند تا داستان بفرسم یا فقط یکی؟
    خواهش میکنم اگه نکته ای باقی مونده احتمال داره من ندونم یادآور شید
    خیلی ممنون ازتون

    • امیرمهدی عاطفی نیا

      درود
      بسیار خوشحالیم که شما هم به جمع دوستان شرکت کننده در جشنواره پیوستید. هنوز برای شرکت در جشنواره دیر نشده و مراحل قبلی هم نداشته است. کافیست اثر یا آثار خود را (هر تعداد که هست) از طریق بخش ارسال اثر در منوی بالای سایت برای ما ارسال کنید. تنها نکته حائز اهمیت این است که آثار شما باید تألیفی و فقط در سه ژانر فانتزی یا علمی-تخیلی یا وحشت باشد.

  8. با سلام و درود میتوانیم در قالب فایل ورد هم آثار خود را ارسال کنیم؟

  9. سلام و عرض ادب.
    من دو بار داستانی بنام میترا و قصه های اجنه را در قسمت ارسال اثر آپلود کرده ام. در پایان مطابق رسم چیزی نوشته نشد که آپلود با موفقیت انجام شد یا جمله ای در این مضمون. ایمیل یا اس ام اسی هم دریافت نکرده ام. آیا اثرم رسیدم یا نه؟
    ای کاش لیستی از آثار رسیده در سایت گذاشته می شد تا ان ها که اثرشان با موفقیت ارسال شده و یا به مشکل اینترنتی برخورده بدانند که کدام اثر به دبیرخانه رسیده و کدام نرسیده.
    سپاس و درود و تشکر از زحمات شما.

    • درود.

      اگر ظرف یک هفته ایمیل و اس ام اس دریافت نکردید، اثر شما نرسیده است.

      لیست آثار به زودی اعلام میشود.

      با تشکر

      • سلام مجدد.
        من یک بار دیگر هم بعد از پاسخ شما به سایت مراجعه کرده و داستان را بار دیگر فرستادم اما ایمیلی دریافت نکرده ام. ممکن است بخش ارسال اثر سایت مشکل داشته باشد. اگر اینگونه باشد چطور می توان داستان فرستاد؟
        ممنون می شوم اگر مرا راهنمایی کنید.
        تشکر مجدد از زحمات شما.

        • امیرمهدی عاطفی نیا

          درود
          تاکنون اثری از سوی شما به دبیرخانه جشنواره نرسیده است. دوباره از طریق بخش ارسال اثر سایت تلاش کنید. اگر موفق نشدید پیام بدید تا راه دیگری برای ارسال اثر شما معرفی کنیم. دقت کنید که برای ارسال اثر خودتون حتما از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید.

          • سلام مجدد.
            من چند بار دیگر به بخش ارسال اثر رفتم و اینبار از طریق مرورگر فایرفاکس وارد شدم و چند بار هم موارد را پر کرده و ارسال را زدم اما همچنان فکر می کنم که اثرم نرسیده چون نه ایمیلی دریافت داشته ام و نه در پایان عملیات گزینه ای با مضمون اثر دریافت شد یا با موفقیت انجام شد را دیدم. من در چند دوره ی گذشته همیشه در این مسابقه شرکت کرده ام و معمولاً هم اثرم تا مراحل پایانی رفته. خیلی دلم می خواهد این بار هم شرکت کنم. خاضعانه خواهشمندم راهی پیش پایم بگذارید.
            سپاس و درود بی پایان

          • امیرمهدی عاطفی نیا

            درود
            اصلاً جای نگرانی ندارد. شما آثار خودتون رو به آدرس ایمیل kingamirk@gmail.com ارسال کنید. فقط تمام اطلاعاتی که در بخش ارسال آثار بود را در ایمیل خود ذکر کنید.

جوابی بنویسید